2010-12-20 | 19:32:22

Känns det bra?

Det känns så mycket bättre nu.
men tänk om samma känslor kommer tillbaka.
Kan jag räkna med att du håller vad du lovat och räddar mig?
räddar mig ur allt jag inte vill vara en del av?



Fan va allt är så jävla krångligt.
Alla bara gör saker utan att tänka. Ja så känns det iallafall för mig som står här och ser på,
medans folk tar av mig. Tar av min andra halva.
VARFÖR vill jag skrika i era ansikten. TÄNKER NI INTE längre än era näsor räcker eller?
Tänker ni inte att ni nog inte borde göra så, att ni kanske borde visa lite respekt.
Om ni nu inte vill visa honom respekt, SÅ VISA FÖR MIG.
För jag mår så jävla piss av att ni håller på.

Och sure, jag tror verklige verkligen verkligen inte att han skulle göra något.
Men jag kan ju fan inte lite på att någon av er inte gör något.
Ni verkar helt opålitliga, så som ni håller på. Jävla woo-girls.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: