2011-01-09 | 23:02:04

I never wanted you to know

Ju fler gånger du säger "jag saknar dig" eller "jag älska dig" till folk,

desto mindre känns det som om du saknar just mig, eller älskar just mig..

Det blir en vrickad situation för du ser det inte som jag.

Jag använder inte dom orden till vem som helst.

 

Men jag skulle aldrig kunna tala om för dig att jag mår dåligt av det.

Jag vet att du inte gillar när jag reagerar på att du säger "jag älskar dig" till dina tjejkompisar.

Jag antar att jag måste acceptera det, men det är svårt att dela dig. Jag vet att jag måste.

Och jag gör ju det, men inte utan smärta. Det kan jag erkänna..

 

Jag är rädd, det är allt. Sen är jag kanske lite självisk, men det kan vi ta en annan gång.

Jag är rädd att jag ska bli lämnad.. Och jag vet, jag vet att jag inte hade klarat de.

Jag har fallit så hårt för dig så att jag har skrapsår på båda mina knän.

Och bara känslan av att du inte skulle vara med mig får mina ögon att bli ledsna.

Känslan när du ringer vill jag aldrig vara utan, jag blir helt lycklig.

Du kan fråga vem som helst, jag blir helt hög när jag pratar med dig.

 

Men känslan när du inte ringer.. när du glömmer mig.

Jag vet att du kanske inte gör det med flit, men det tär på mig något otroligt.

Du vet hur jag tänker för mycket.. när du inte ringer så ger du mig utymme att tänka

på saker som jag inte alls borde (eller vill) tänka på, men jag gör det endå..

 

Allting har förändrats, förut va det alltid du som smsade hela tiden och

jag fick panik för att jag inte hann svara på alla..

nu är det jag som smsar massor men du svarar inte så ofta. jag vet inte vad det beror på..

Eller när jag smsar ibland på kvällen och berättar hur mycket jag älskar dig, dom smsen svarar du aldrig på längre.. det gjorde du förut och jag kommer ihåg hur glad jag blev när jag hade fått ett sånt sms från dig när jag vaknade. Det va underbart.. Det har inte hänt på länge nu.

Kanske blir du bara trött på mig och lägger ifrån dig mobilen.

 

Jag längtar iallafall tills nästa sånt sms och..

jag älskar fortfarande dig mest i hela hela världen.

Men jag tänkte bara, att om du någon gång läser här så vet du.

För jag hade ärligt talat inte kunnat säga det.

Jag skäms faktist lite föratt jag blir såhär ledsen, men det är så.

Jag är inte så van vid att folk säger att dom älskar alla sina vänner.

Men jag antar att ordet "älskar" har en annan innebörd för dig. eller nått.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: